Rosszhiszemű vevők fekete napja
Ön olyan fogyasztó, aki nem tud beletörődni, hogy nincs igaza a kereskedővel szemben és újra meg újra panasszal bombázza az ügyfélszolgálatot, amely újra és újra kénytelen foglalkozni az Ön ügyével? Rossz hírem van az Ön számára.
Ön olyan kereskedő, aki a fent leírt fogyasztó miatt folyamatosan arra kényszerül, hogy a fogyasztó panaszaira válaszoljon? Jó hírem van az Ön számára.
Ma lép hatályba a 2016. évi XLII. törvény: A fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény módosításáról, amely lehetővé teszi a vállalkozás számára, hogy ugyanabban az ügyben tett ismételt panasz illetve anonim panaszos esetén ne vizsgálja ki a panaszt.
A pontos szöveg: „A korábbi, érdemben megválaszolt panasz tartalmával
- azonos tartalmú,
- ugyanazon fogyasztó által tett,
- ismételt,
- új információt nem tartalmazó panasz,
valamint
- az azonosíthatatlan személy által tett
fogyasztói panasz kivizsgálását a vállalkozás mellőzheti.”
Dr. Szűcs Gábor ügyvéd
dr.szucs.gabor@upcmail.hu
20 9569313