Rosszhiszemű vevők fekete napja

wildmen.gifÖn olyan fogyasztó, aki nem tud beletörődni, hogy nincs igaza a kereskedővel szemben és újra meg újra panasszal bombázza az ügyfélszolgálatot, amely újra és újra kénytelen foglalkozni az Ön ügyével? Rossz hírem van az Ön számára.

Ön olyan kereskedő, aki a fent leírt fogyasztó miatt folyamatosan arra kényszerül, hogy a fogyasztó panaszaira válaszoljon? Jó hírem van az Ön számára.

Ma lép hatályba a 2016. évi XLII. törvény: A fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény módosításáról, amely lehetővé teszi a vállalkozás számára, hogy ugyanabban az ügyben tett ismételt panasz illetve anonim panaszos esetén ne vizsgálja ki a panaszt.

A pontos szöveg: „A korábbi, érdemben megválaszolt panasz tartalmával

  • azonos tartalmú,
  • ugyanazon fogyasztó által tett,
  • ismételt,
  • új információt nem tartalmazó panasz,

valamint

  • az azonosíthatatlan személy által tett

fogyasztói panasz kivizsgálását a vállalkozás mellőzheti.”

Dr. Szűcs Gábor ügyvéd

dr.szucs.gabor@upcmail.hu

20 9569313